loading...
نیم پز
محسن بازدید : 263 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

کى از سوالات بنیادین بشر در طول اعصار این بوده که نفر قبلی دمپایى های دستشویی رو چجورى از پاش درآورده که موقع پا کردنش هر کدوم یه وره ؟؟؟
.
.
یه چیز خَعلی باحال :
از سنتون دو تا کم کنید ، حالا اگه عدد به دست اومده رو با دو جمع کنید به سنتون می رسین !
.
.
به نظر شما پیاز بیشتر عاشق کبابه یا کباب عاشق پیاز ؟
آفرین درست گفتی ، عشق یه چیز کیفیه و زیاد و کم توش مطرح نیست ، پیاز و کباب هردو اسیر دام عشقند 

( بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب )


خواستم یه حقیقتی رو واستون بگم بعد دیدم تنبل میشید ، خودتون برید کشفش کنید ! اولش با ط سه نقطه شروع میشه …
.
.
اگه پولدار بودم دیگه هیچ وقت نمیگفتم اگه پولدار بودم !
.
.
یارو آخر عمری بچه هاشو جمع کرد براشون وصیت کنه گفت فرزندانم با هم متحد باشین چون یک دست صدا نداره ؛ بعد بچه هاش همه بشکن زدن یارو ضایع شد آخر عمری …
.
.
درسته خوش تیپ و خوشگل نیستم ولی در عوض پولدار و خوش هیکل هم نیستم !
.
.
ﻭﻟﯽ ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺍﺳﺘﺮﺳﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﺳﮑﻨﺎﺱ ﭘﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ یا اتوبوس ﻫﺴﺖ ﺩﺭ هیچ عملیات مافوق سری نیست !

.
.
غصه هیچوقت سراغ من نمیاد ، هیچوقت ؛ در واقع هیچوقت نرفته که بخواد بیاد ، الانم اینجاست … سلام کن به عمو !
.
.
خوب نیست آدم دارایی هاشو به رخ بکشه ولی داداشم اینا یه همسایه دارن که باجناقش یه پراید داره …
بعله یه همچین خونواده ی مایه داری هستیم ما !
.
.
یه سری هم هستن هنوز رو ماشین ها میان می نویسن “لطفا مرا بشویید”
اینا آخرین بازمانده های نسل دایناسورها هستن …
.
.
این پسرایی که همیشه شیک و لباسای اتو کرده و بوی عطر و لباس تمیز و موی سر سشوار خورده میان سر کلاس …
فقط خواستم بگم تمام وسایلی که باعث این همه مرتب و تمیز بودن به کار برده شده همشون الان توی اتاقش ولو هستن !
.
.
ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﻮﻩ ﮐﻨﺪﻩ ﺑﺎﺷﻢ ! ﻧﻪ !
ﯾﻪ ﺩﻩ ﺑﯿﺴﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻡ !
.
.
زندگی به دو دوره تقسیم می شود :
قبل از ADSL ، بعد از ADSL
.
.
وقتی که چشمم بهت افتاد قلبم شروع به تپیدن کرد ، رنگ از صورتم پرید ، ایستاده بودم نگاهت میکردم و تو هم با اون چشمای درشتت به من خیره شده بودی ؛ من تمام انرژیمو جمع کردم و داد زدم : سوووووووسک !!!
.
.
یکی از تفریحاتم اینه که با مگس کش مگس نفله میکنم میبرم میندازم در خونه مورچه ها …
اونام کلی خوشحال میشن ؛ خدایا این تفریحات خیریه رو از من نگیر !!!
.
.
من هر موقع کسی یا چیزی رو دوست دارم وامیستم اینقدر از دور نگاش میکنم که یکی بیاد بخرتش یا ببرتش بعد خیالم راحت میشه میرم پی زندگیم …
.
.
+ کی اشکاتو پاک میکنه وقتی که غصه داری ؟
- به تو چه ؟؟؟ دخالت تا کجا آخه !
.
.
پاستیل خودشم نمیدونه چقدر خوشمزه س !
.
.
از لقمان پرسیدن فندک دارى ؟ گفت از بى ادبان …
گفتند نه !!! پرسیدیم فندک داری ؟ لقمان ناراحت شد زد تو گوش یارو … اونم یه دونه زد تو گوش لقمان !
خلاصه دعوا بالا گرفت ؛ لقمان الان تو کلانتریه !
.
.
آدم سر صبح فیلم ترسناک ببینه مثه این میمونه که صبحونه نون پنیر نوشابه بخوره …
.
.
اونایی که میگن ما از اون آدماش نیستیم ، دقیقا از همون آدماشن …
.
.
روس ها به گلابی میگن گلابی البته به زبونه خودشون ولی مطمئنم ترجمه ش همین میشه …
.
.
چایى نیازى به ابراز علاقه نداره ، خودش به عشق در نگاه اول معتقده …
.
.
ﻳﻪ ﺳوﺍﻝ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﺫﻫﻨﻤﻮ ﺩﺭﮔﻴﺮ ﻛﺮﺩﻩ ؛ ﺁﺧﻪ ﭼﺮﺍ وقتی ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﻴﺪﻳﻢ ﺍﻧﮕﻠﻴﺴﯽ ۱۶تومن ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯽ ﻛﻨﻦ ؟
ﺍﺯ ﻛﺠﺎ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻦ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺯﺑﻮﻧﯽ ﺳﻜﻮﺕ ﻛﺮﺩﻳﻢ ؟
.
.
معضل اکثر جوانان ایرانی :
جوانی هستم بیست و پنج ساله که گوشی موبایلم به راحتی از جیبم درنمیاد ، چه کنم ؟
.
.
هنگام بغض یک زن بهش نزدیکتر بشید و موقع بغض یک مرد ازش فاصله بگیرید ، قبل خواب هم غذا نخورید سنگین میشید …
.
.
فکر کنم این آهنگ “لست کریسمس” جرج مایکل همون “پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت” خودمون باشه …
.
.
محاله ایرانی باشی و این جمله رو نشنیده باشی :
“حوله کجاست ؟”
.
.
تبلور آینده نگرى در زندگى من پُر کردن شیشه ى آب و گذاشتنش تو یخچاله …
.
.
دانشمندان هنوز نفهمیدن چرا ایرانیا وقتی یکی از جای دور بهشون زنگ میزنه با داد حرف میزنن …
.
.
ﯾﮑﯽ ﺑﯿﺎﺩ ﭘﻮﺷﮏ ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﻤﻮ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻪ …
ﻣﻦ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ ؛ ﮔﻨﺪ ﺯﺩﻩ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩم !
.
.
آغاز هر پایانی یعنی پایان هر آغاز که انتهایش ابتدای شروع اول است در مسیر شروع آغاز بی پایان …
.
.
یه چیزی شدید اذیتم میکنه :
از دیشب دارم به این فکر میکنم اینایی که با پنبه سر میبرن دقیقا با چاقو و سلاحهای سرد چیکار میکنن ؟

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 02 خرداد 1398
  • دوشنبه 21 آبان 1397
  • دوشنبه 30 مهر 1397
  • سه شنبه 10 مهر 1397
  • دوشنبه 26 شهريور 1397
  • شنبه 25 فروردين 1397
  • جمعه 11 اسفند 1396
  • چهارشنبه 14 خرداد 1393
  • پنجشنبه 30 خرداد 1392
  • يکشنبه 29 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 15 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • جمعه 13 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 8 ارديبهشت 1392
  • جمعه 06 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • نظرسنجی
    در اینترنت دنبال چه مطالبی هستی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 339
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1114
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 575
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 11,259
  • بازدید سال : 56,104
  • بازدید کلی : 547,192